Glorie mielului !

Oamenii judecă, intotdeauna, indiferent de ceea ce faci. Singurul lucru pe care il poţi face, e să te doară in cur și să râzi. Dar nu pot să nu mă minunez la ce-i duce capul pe unii. Astea sunt câteva dintre alea auzite din intâmplare.

1. Citesc mult, deci nu ies din casă.
Habar nu am ce detaliu al feţei mele m-a dat de gol! La naiba, dar iţi trebuie timp să citești, nu glumă! Știu că am o faţă de nedormită, pentru ca am probleme cu somnul de când mă știu, dar asta nu inseamnă că stau noaptea să citesc (cum a spus o colegă) sau că asta fac toată ziua, că altfel nu as fi citit peste o sută de cărţi, cum spun alţii. Majoritatea care nu obișnuiesc să citească zilnic, ca mine, citesc foarte incet, rar, sacadat, si de asta li se pare lor incredibil că mă uit la cărţi de 300-400 de pagini ca la niște clătite; am moștenit de la tata cititul-fulger și, uneori, inconstient. Adică, mi-e deajuns să-mi trec ochii peste o propozitie/frază gândindu-mă la zâne și cai albi, că tot inţeleg și imi amintesc ceea ce citesc. Ca la panourile publicitare: treci pe lângă ele, te holbezi la stele, iar a doua zi incepi să cânţi: „Ca să-ţi spun că te iubesc, Motosapă-ţi dăruiesc!”
2. Mă imbrac numai in negru, deci port doliu.
Da, recunosc că am o obsesie pentru negru din clasa a V-a, și că orice lucru imi arăţi eu o să spun intotdeauna că ar arăta mai bine pe negru, dar nu mă imbrac NUMAI in negru, chiar dacă uneori spun că mă simt ca un curcubeu intr-un tricou gri. Imi plac puloverele, am colecţie de așa ceva, iar majoritatea sunt colorate sau cu model jaqart. Imi plac culorile, dar nu in haine. Imi plac pe cer, caiete și cearșafuri, dar negrul e „culoarea” clasică, e simplă, merge la orice și te estompează,  iar mie imi place să fiu invizibilă, nebăgată-n seamă.
3. Sunt timidă, serioasă și sinistră.
Nici, nici, nici. Cum să zic? Faptul că mă văd imbrăcată in negru, tăcută, calmă, că nu râd la obscenităţi („hahaha, a zis pulă”) sau la orice glumă pe care numai o curcă beată ar considera-o amuzantă (sau la glume vechi, pe care le știe și Stela, iapa lu’ bunicu’) și faptul că nu mă dau in spectacol când e un băiat prin preajma mea, ii fac pe unii să creadă că sunt sinistră, tristă, pustie, că nu știu să mă distrez (discutabil, depinde ce inseamna distractia pentru fiecare; pentru colegii mei inseamnă: comă alcoolică și manele). Persoanele care mă cunosc spun că sunt total opusul, că sunt nebună, veselă și haioasă, cineva mi-a spus că sunt prietenoasa *râde grohăind*.
Cât despre timiditate, sincer, singurul lucru care mă face să roșesc și-mi face inima să alerge când sunt in preajma unei persoane, este dacă persoana respectivă are o pisică in braţe. Pentru că, pana mea, imi plac pisicile.

Iar bomba bombelor:
Sunt satanistă. Heil Satan!
Vrea cineva să știe de ce colegii mei retardaţi (bine, unii) intotdeana m-au crezut satanistă? Nu pentru că ascult rock (deși te piși pe tine când ii auzi vorbind de Rockstadt; parcă vorbesc de dumnezeu), nici pentru că mă imbrac in negru(că ei se imbracă foarte colorat, nene, curcubee umblătoare), ci pentru că de vreo 7 ani port o gheară de vultur la gât. Da, nu e o cruce intoarsă, nu e o pentagramă, nu-mi circulă energii negative in jurul gâtului pe post de lănţic. O amărâtă gheară de vultur, care semnifică măreţie, aspiraţii inalte, idealuri; dar de ce să cauţi semnificaţii când poţi rămâne un ignorant cu pretenţii de mare părerist? Și totuși, nu pot să nu mă intreb… Cum se simte vidul din cap? Dacă gâdilă vreau și eu ! (altfel nu inteleg cum pot râde la orice căcat).

Posted from WordPress for Android

Un răspuns to “Glorie mielului !”

  1. adi endre Says:

    ,,nu-mi circula energii negative in jurul gatului pe post de lantic” :))) ar fi o idee

zi una de jale

