rocker-iţe.

in primul rând, urăsc termenul ăsta de „rocker-iţă”. sună ca pula, iţi stă-n gât să-l pronunţi. in al doilea rând, eu sunt așa mai tâmpiţică și văd lucrurile total diferit, dar intotdeauna am crezut că valorile pe care vor rockerii să le promoveze sunt: unicitatea, diversitatea, puterea, răzvrătirea, curajul și libertatea de a fi tu insuţi și de a spune lucrurilor pe nume. dar la unele e mai grav ca la cocalari, numai imaginea contează. asta inseamnă pentru ele să fii „diferit”. crezi că ești diferită dăcă porţi bocanci in loc de sneakers? NU EȘTI, fiindcă incă un milion de rockeri poartă același lucru, deci pulă originalitate, pulă unicitate. nu știu, pentru mine „diferit” nu inseamnă să mă diferenţiez de restul lumii, care oricum e submediocră și e o insultă să te compari cu ei, ci să mă diferenţiezi in orice context de ceilalţi. și nu prin haine, că degeaba arăţi ca o dominatrix dacă asculţi Black Veil Brides in timp ce citezi din Coelho(deși da, nu te poţi căca in gustul omului, dacă-ţi place ţie asta e ok). prin gândire, prin felul tău de-a fi și de-a vedea lucrurile, adică prin a fii tu insuţi. un tricou cu COB nu te face mai rocker decât un ţâgan cu același tricou luat din gunoi. de fapt, nu cred că am să inţeleg vreodată fuga unora după titlul ăsta de „rocker” pentru care nu dă nimeni nici o ceapă degerată. recunosc că pe la 11-12 ani mi-am făcut cont pe clonţopel care conţinea in nickname cuvântul „rockeritza”, dar eram bebe, mic și prost, dă-mă dracu’, voi ce scuză aveţi, la 17-18 ani, să fugiţi repede intr-un grup de rockeri de pe Facebook ca să vă smiorcăiţi de fiecare dată când vă spune cinevă că nu sunteţi rockeri dacă ascultaţi numai Nightwish? dacă crezi că ești mai rocker-iţă dacă bei bere, sugi pula. dacă odată ce ai descoperit muzica rock garderoba ta a devenit neagră, te vopsești roșcată și porţi pentagrame și alte simboluri despre care nu ești in stare să spui decât că „iţi plac”, sugi pula cu tot neamul tău.

mergi in Rockstadt. toate sunt roșcate, trebuie să ai o zi bună să vezi și câte o brunetă/blondă(imi plac roșcatele, și eu am fost și o să mai fiu, dar mă enervează valul ăsta nou, parcă toate aţi descoperit deodată roșul, frate), toate au bocanci și geci de piele, toate lanţuri de căţei, pentagrame și fiecare se trezește din când să trăsnească câte un „Heil Hitler!” pentru că DA, de ce să studiezi tu singură o problemă și să-ţi faci o părere despre ea când e mult mai ușor să te iei după alţii? cum să nu fii tu, troacă de porci, rasistă dacă așa sunt toţi?

UNDE DRACU’ SUNTEŢI VOI DIFERITE, PE PLANETA MAIMUŢELOR?

Posted from WordPress for Android

2 răspunsuri to “rocker-iţe.”

  1. Nazareth Says:

    Ai dreptate , sunt prea multe roscate.
    Deja a devenit un cliseu

  2. în incercarea lor de a fi diferite sunt la fel , in plastic is fantastic…cică ,dar postarea e bună sunt de acord cu asta ,am și eu o opinie similară asupra acestor soi de ”roacheri” șmecherași ,doar că blogul meu este puțin mai diferit .

zi una de jale

