Reţetarii.

Mă enervează oamenii care fac lucrurile după reţetă sau dau sfaturi despre cum să faci un anumit lucru ca la carte. Dacă vorbim despre gastronomie sunt de acord, dar de exemplu: BLOGUL.
Blogul ar trebui să fie un jurnal, un spaţiu personal in care fac/scriu/postez ce vreau. Dacă vreau să vorbesc ca o șosetă, să fac liste cu nume de eroi din desene animate pe care le urăsc sau pur și simplu să-mi dau cu părerea despre lucruri stupide, am toată libertatea s-o fac. Dacă vreau să pun tag-uri stupide și să vorbesc de pe dealuri sau să-mi pun cea mai intunecată temă inventată de WordPress, e problema șniţelului meu. Dacă vreau să scriu despre fiecare experienţă de-a mea de pe budă, who dă fac cares?
Așa că nu inţeleg articolele de genul „Cum să ai un blog cât mai șmecher și mai căutat”. Dacă vrei să faci din blog-ul tău o carieră, atunci scrii despre lucruri impersonale (depinde de blog/persoană), dar eu n-aș avea succes cu un astfel de blog, din cauza imaturităţii, sincerităţii și a temelor care nu prea sunt in ton cu lumea, așa că gâdiţi-vă de două ori inainte să-mi mai trimiteţi mail-uri de genu’: „sunt lucian si sunt expert in bloguri. ai avea mai mult succes daca ai pune o tema colorata siii..haba-haba.. ai pune un font mai hazliu ..ăăă”. Domnule Lucian, nu știu de unde m-aţi cules, dar n-am de gând să schimb nimic. Culoarea mă reprezintă, pustiul la fel: nu scriu pentru nimeni, am mai spus, eu folosesc blog-ul ca pe o unealtă care mă ajută să mă cunosc mai bine și să am de ce râde peste câţiva ani. N-am să-mi creez un mediu impersonal in care să mă simt străină și care să-mi inhibe inspiraţia, spontaneitatea și plăcerea de a avea bucata mea de paradis. Se numește „spaţiu personal” tocmai pentru a fi personalizat. Pricepi?

Posted from WordPress for Android

Un răspuns to “Reţetarii.”

  1. Reblogged this on Blogul lui Fuji and commented:
    Nu cred că aș fi putut să fi zis mai bine, dar de această dată Julia îmi salvează pielea ca de obicei.

zi una de jale

