Las Săceles: Dispare regia de transport in comun.

Un numeros grup de săceleni locuitori ai cartierului Ștefan cel Mare au făcut o cerere la primărie pentru desfiinţarea regiei de transport. Aceștia au motivat această cerere prin faptul că nu se mai urcă deloc in autobuze de când populaţia de câini vagabonzi și-a triplat numărul faţă de anul trecut. „Nu mai are rost să circule autobuzele degeaba. Eu mă duc la uzină cu câinele de 7.48 și mă intorc cu ăla de 16.22. De dimineaţă o iau pe strada principală, pe la șosea – nu mă duc pe câmp pentru că la ora aia vin dinspre Precizia muncitorii de la francezu, de la chiloţi, și când haitele de câini se intâlnesc incepem să alergăm toţi in cerc de nu mai știm pe unde să mergem. Așa că de dimineaţă mă duc pe șosea, că e mai liber, fiecare cu câinele pe urma lui, și când mă intorc vin pe câmp că e mai scurt și trafic mai puţin la ora aia. De când cu mișcarea asta am slăbit câteva kilograme, nu mai dau bani nici pe bilet. De când mi-a făcut nevasta ciorapi de tablă nici nu mă mai mușcă așa de tare câinii, deci totul este perfect.” – a declarat un locuitor al blocului 34.

Posted from WordPress for Android

zi una de jale

