Tu n-o auzi?

Aștept să inceapă ploaia, să-mi treacă durerea de cap. Sunt obosită. Nu știu de ce mă ambiţionez să scriu asta… Sisizurliul citește. Mama citește. Tata a citit și acum ascultă ceva… George Michael? Habar n-am, dar sună bine. E prea liniște in casă, ceva se intâmplă. Dacă nu-i vremea, atunci ce? Rar citim noi in liniște… Imi vin versuri in cap, ceva de Vlahuţă. Eu nu citesc, n-am citit nimic de câteva zile. Poate de asta mă simt ca o casă goală. Ceai sedativ și ciocolată amăruie. Nu mai vreau insomnii, m-am săturat să fiu obosită psihic, să vorbească lumea cu mine și să nu le inţeleg sensul cuvintelor, să bag priviri nedumerite, surori cu nebunia. Poate sunt defectă. Poate de asta nu dorm, poate de asta am coșmaruri de mică și-s sensibilă la vreme. N-am citit nimic de câteva zile, dar patul meu e plin de cărţi. Vreau un titlu bun, poate și o ţigară. Incă nu știu de ce scriu asta, poate chiar sunt defectă. Poate, poate, poate… mâine n-o mai ploua. Nu pot citi o carte dacă nu o intorc și nu o studiez din toate unghiurile. Tic? A scârţâit un nor. Mă sperie ziua de mâine. De ce? Bate-un vânticel. Violenţă. Iar versuri: „Ce-au dorit ei!… Ce suntem noi!”. Nonsensuri, poezie și erotică. Solilocviu?

Plouă…

Posted from WordPress for Android

zi una de jale

