E cam albastră chestia.

Astăzi am 18 ani și jur, n-am să mă maturizez niciodată!

O sa răman aceiași copilă cu imaginaţia scăpata de sub control, o să fac glume la care o să râd singură, o să port conversaţii pe care numai eu și prietenele mele o să le inţelegem, o să inventez, reinventez, compun și descompun cuvinte zilnic și-o să mă bucur ca un copil la cea mai mică modificare a culorii cerului, la cea mai mică urmă de apus sau de răsărit, la fiecare unt zburător care se va izbi de mine. O să fug cu Aky ca intotdeauna, in fiecare seară de vară, străzi intregi după soare. O să mă caţăr in copaci ori o să urc dealuri doar sa-l văd cum apune. N-o să-mi fut viaţa fugind după diplome, o să fug prin ţări străine de care n-a auzit nici ‘mniezăul lui Moș Crăciun, n-am să ajung o snoabă numai pentru că am citit sute de cărţi, o să beau in continuare apă din castron, n-am să scap niciodată de insomnii, o să-mi transform casa intr-o gradină zoologică, n-am să renunţ niciodată la gheara mea, o să urăsc toată viaţa ridichile, nu o să am prieteni obisnuiţi și nici n-o să trăiesc o poveste de iubire cu final fericit, nu o sa am copii, eventual o sa adopt de diferite nationalitaţi. Și dacă voi avea… Vor avea nume ciudate, gusturi ciudate, probabil o să am un băiat gay, o să fie niște ciudaţi, ciudaţii mei.

Posted from WordPress for Android

zi una de jale

