Vrei, nu vrei, bea Grigore aghiasmă.

Merg pe burtă și sunt cu ochii in patru de-un timp, mai exact de când m-am distrat copios pe seama faptului că l-am văzut pe fratele meu in pijamale intr-o revistă locală. Simt că pregătește o răzbunare. O să fie o dublă-răzbunare când o să-și dea seama că nu i-am luat cadou de ziua lui #muhaha.

In ultimele zile dinaintea fiecarei vacanţe, diriga mă ameninţă cu cafteala. Jur, sunt cea mai liniștită chestie, nu fac decât să stau in bancă și să nu-mi pese, și totuși reușesc să-i atrag atenţia și ţipelele către mine, să nu mai spun că imi arată pumni când mă vede cu sandwich-ul in mână, in loc să-mi spună „poftă bună!”, ca o dirigă de treabă și doamnă ce e. #femeienebună

Mi-am pierdut buletinul. ȘOC ȘI GROAZĂ! Bine că-i expirat și joi mă duc să-mi fac altul, că atâtea teorii nu mi s-au ţinut in viaţa mea de la atâţia inși (dintre care mai mult de jumate nu-i cunoșteam) despre importanţa actului de identitate. #meh #ce mi-e brânză, ce mi-e cașcaval.

Urăsc hashtag-urile.

Posted from WordPress for Android

zi una de jale

