Imi plac listuţele #1.

Mi-am inceput anul sub auspicii favorabile, așa că mi-am făcut o imensă to-do-list, dintre care voi fi mulţumită dacă voi face mai mult de jumate. Aici trec doar cinci din cincizeci de subpuncte, pe care le vreau cu orice preţ indeplinite:
1. Să invăţ să scriu cu stânga. Am eu o chestie cu ambidecștrii.
2. Să mă apuc de balet. Da, eu, găină bătrână.
3. Să incep să invăţ norvegiana. Imi plac vikingii.
4. Să-mi dobor recordul de cărţi citite anul trecut: peste 50.
5. Să invăţ să fac un cub rubik in mai puţin de 30 de minute. Incă mă blochez la o faţă, așa că o să am ceva de lucru.

Majoritatea sunt absurde și greu de realizat, dar profit de faptul că astăzi era să mă calce șase mașini și să-mi rup de două ori gâtul pe gheaţă, ca să fiu optimistă și să-mi imaginez că ghinionul s-a consumat *rânjet machiavelic*.

zi una de jale

