Se înroşeşte bleu.

În mod normal nu susţin violenţa de niciun fel, dar când apare o individă, vidra celibatara cu pretenţii: ca ea are dreptul să ştie tot ce se întâmplă în viaţa ta şi mai are şi tupeul să-şi vâre colţii canini în gamba vieţii tale, dă-i frate. Dă-i să-i meargă neuronul în sens invers. Toate sunt şmechere când nu te uiţi la ele. Dacă le tragi o privire se înroşesc bleu şi transpiră în dungi. _l_, că întotdeauna se mai găseşte câte una, mare pizdă în sat, să-şi bage fofoloanca unde nu-i fute grija.

Seara trecută, m-am uitat cu taică-miu la X-Fuckcauntractor (EL A FOST DE VINĂ, DA-LA-Ş ÎN JUDECATĂ) şi ce mi-a fost dat să văd: repăraşi. Eu, recunosc, nu sunt fană a genului, dar mereu am crezut că versurile lor transmit un mesaj şi că sclipeşte ceva sub şapcile alea cu trei numere mai mari. Bineînţeles, asta e ceea ce am vrut eu să cred, căci în realitate, sincer, nu am cunoscut  niciun repăraş de genul ăsta. Toţi repării pe care îi cunosc sunt mai pasionaţi de imaginea lor de repări cu ţoale de firmă, decât de muzica pe care o ascultă, iar 3/4 din ei ascultă şi MANELE/house. Adevărul e că acum doi ani, dacă nu mă înşel, am fost la Paraziţii: plin ochi de coloraţi, transpiraţi şi ornitorinci de 12 ani cu mustu-n nas. Şi ascultând eu aseară versurile alea de căcat despre zei hip-hop şi alte patetisme, mi-am adus aminte de BUG Mafia şi m-am enervat. Când eram mică îmi plăceau, acum am ascultat Ruxy şi singurul mesaj pe care l-am primit este că: SUNT DE CĂCAT. Au ajuns nişte aurolaci plin de ei. Orice cocalar, lăbar, infect, belit poate scrie asemenea versuri. Dă-mi un bocanc în gură şi-ţi fut Cristoşelu’ mai intelectualnic decât pişaţii ăştia. Revenind la zeii hip-hop de aseară: au o atitudine de căcat şi o părere deformată despre ei înşişi, SUNT PENIBILI. Adică, ei chiar se cred şmecheri. Nu-i drăguţ? Ceva ce am observat în ultimul timp:

– repării din ziua de azi nu beau bere, durii de ei 

– scriu  versuri de genul „NU BEA!  NU FUMA! NU TE DROGA!”, nişte pocăiţi

– sunt foarte paşnici. dacă înainte se dădea omor între mafii, acum când le comentează unu, pleacă capul ca nişte mieluşei şi spun „vezi-ti de viata”

– nu mai stau în spatele blocului, ci în cafenele

– nu mai poartă hainele rămase mici prietenilor (presupun că aşa a luat naştere moda), ci se înţolesc numai de firmă

– ascultă manele şi house, deşi ei susţin sus şi tare că promovează muzica de calitate

– se cred golani, dar la 22 sunt în pijamale (Deea ştie ^^)

Mă rog, n-am să generalizez acum, asta e doar suma însuşirilor pe care le-am observat la repării pe care am ajuns să-i cunosc/să-i observ de aproape. Şi nici nu spun că, pentru a fi raper sau orice altceva, trebuie să urmezi anumiţi paşi, să respecţi anumite reguli, dar UNA vor ei să arate prin acea atitudine şi alta reuşesc să transmită prin fapte. Ah, şi ştiu că m-am repetat la unele chestii (deşi urăsc treaba asta), dar sunt foarte obosită şi mi se rupe.

*AM O MELODIE DESPRE UN MONSTRU DE GELATINĂ ÎN CAP ŞI NU POT S-O SCOT*

zi una de jale

