Cuţofilii.

În sfârşit, sunt sătulă până peste cap de subiectul ăsta, aşa că o să-mi spun oful şi-o să termin o dată pentru totdeauna cu el, pentru că m-am săturat să mă cert cu tot felul de iubitori de animale de ocazie şi luptători-în-taste a „sufletelor nevinovate”.

Eu nu inteleg iubitorii de animale: cum poţi să te mândreşti că iubeşti animalele, dar să-ţi facă plăcere să-i vezi târându-se morţi de foame, plini de boli, purici, murdărie, bătuţi şi… hai să fim serioşi, că nici sănătoşi la cap nu sunt. Chiar şi pentru un câine, asta  e viaţă? PENTRU ASTA LUPTAŢI VOI? Genul ăsta de oameni, îi numesc javre pe cei ce sunt pro eutanasierii, dar nu îşi dau seama că adevăratele javre sunt ei înşişi. Unde aţi fost mai, iubareţilor, douazeci de ani? Bine, hai să zicem ca problema persistă din 2001. In toţi acesti ani, v-a durut in gaura din Kurtos de soarta lor, acum (cand sunt in „pericol”) v-aţi trezit toţi ca iubiţi animalele şi vreţi să le oferiţi un „viitor” (mutilându-i şi lăsându-i să moară de bătrâneţe). Am mai spus, şi-o s-o repet la nesfârşit: vrei câini, iai acasă, nu protesta pentru ei să-i ţii în faţa blocului.

Toţi fac caz pe marginea subiectului cu copilul de 4 ani, că DE CE sunt omorâţi toţi câinii pentru că UNUL SINGUR a fost agresiv? Dovada că n-au înţeles nimic din toată propaganda asta, adică: iubesc animalele, chiar mai mult ca oamenii, dar chestia asta nu mă împiedică să gândesc logic, iar logica mea spune: câinii sunt exagerat de mulţi, eutanasierea e singura soluţie. Mă piş pe replica voastră cu „bietele suflete nevinovate”(şi singura, de altfel). SUFLETUL ăla e un animal SĂLBATIC, E MAIDANEZ, nu a crescut într-un mediu draguţ cu oameni draguţi, pentru care să aibă vreun sentiment, reacţionează din INSTINCT.

Eutanasierea e un lucru barbar? O pastilă/injecţie e cel mai uman mod de-a ucide un animal. Mult mai uman decât felul în care măcelăriţi porcii şi mieii de sărbători, dar pentru ăia nu luptă nimeni, că deh, alea nu sunt „suflete nevinovate”, sunt nişte bucăţi de şuncă menite să fie vârâte-n tigaie.

Ok, hai să facem adăposturi. Sunt 300.000 de câini în Romania, aveţi idee câte adăposturi ar trebui făcute? DIN BANII CUI? Ai mei, în niciun caz. Ai părinţilor mei, nici atat, noi avem animale, nu băgăm bani în curul unor javre că s-au trezit iubareţii ăştia că vor adăposturi.  Eu n-aş da un leu la adăposturi, mai bine îi dau la educaţie sau sănătate, că şi aşa suntem varză. De când sunt cuţalăii aştia mai importanţi ca noi? Până la urma, orice ar face, ar băga bani în curul lor. Dar o soluţie ne scapă de ei, în timp ce alta le permite să ne mănânce banii mult timp de acum încolo.

Mi-a mai zis o fiinţă intelectualnică, că ei (ei, câinii) trebuie să lupte să trăiască. SĂ LUPTE PENTRU CE? Sunt câini, în pana mea, ei nu fac decât să se pişe pe teritoriul lor şi să şi-l apere. Alt intelectualnic, spunea azi într-o discuţie pe Facebook că: „muşcă bă, nu violează şi dau în cap”. WTF? Oficial, e cea mai de căcat afirmaţie posibilă. Violuri sunt în toată lumea, câini ca în România nicăieri. Să vă muşte pe voi, bă, că eu n-am nevoie de rabia voastră. Alta zicea că a luat nouă câini şi o să mai adopte până la referendum. GET A LIFE ! Ma opresc aici, că dacă m-aş apuca sa comentez fiecare comentariu idiot văzut pe Facebook aş înnebuni, sincer.

Nu-i vina bieţilor caini. Cum am zis, e vina „iubitorilor de animale” că s-a ajuns aici, adică tot ăia care strigă că sunt nişte „suflete nevinovate”, dar pe care până acum i-a durut in cur de soarta lor. Nu sunt absurdă să vreau să-i văd morţi cu orice preţ, dar NU EXISTĂ ALTĂ SOLUŢIE. Nici n-ar fi trebuit să existe o astfel de soluţie, pentru că problema asta nici n-ar fi trebuit să existe, dar trăim în România, iar asta ne ocupă tot timpul. Locul câinilor nu e pe stradă.

Habar nu am ce a ieşit din postul ăsta, am scris haotic şi sunt mai mult ca sigură că nu am atins toate punctele la care speram sa ajung, dar m-am descarcat cât de cât si am obosit, aşa ca presupun că am terminat .

zi una de jale

