vodkă, mustăţi şi 69

astăzi scriu cu literă mică, că aşa am eu chef. nu ştiu dacă a mai observat cineva asta, dar toate virginele şi băutoarele de Teddy au „I love Vodka” şi poziţia 69 în toate descrierile de pe toate site-urile posibile, iar „ciudatele internetului” (o sa scriu un articol numai despre astea) urlă toate la unison „SUNT UN UNICORN”, că ele „îs speşăl” şi „veri originăl”. despre mustăţi nu o să scriu nimic, UITE-AŞA! să-mi sfidez titlul. zilele astea m-o luat nebuniile şi m-am trezit cu televizorul aprins şi ce fac eu, în loc să verific ce-i pe Diva/History/Discovery, ca de obicei, ma trezesc pe UTV. DUMNIEZĂULE, ce-a fost în capul meu? am stat vreo 3 ore cu ochii pironiţi în ecranul ăla şi am ascultat rahaturi, doar că poate-poate găsesc ceva să-mi placă şi am găsit, cam două melodii (niciuna românească), dar am şi uitat cum se numesc. în schimb, restul au fost imposibil de nereţinut. am remarcat câteva lucruri la melodiile româneşti:

1. de când cu melodia lui Inna despre femei aeroplane, toate celelalte sună la fel. au aceleaşi sunete stupide pe care mi-e imposibil să le definesc.

2. toate melodiile au versuri de grădiniţă, de genul „Tu şi eu/ ne vom iubi mereu”, genul ăla de versuri care pot încânta numai un pui de piţipoancă la primul ciclu.

3. poţi recunoaşte o melodie românească fară ca măcar să o asculţi, e de ajuns să vezi videoclipul: pizde goale, pizde goale, PIZDE GOALE PESTE TOT.

4. dacă o ‘trupă’ românească scoate o melodie în engleză, versurile trebuie să conţină obligatoriu şi fără comentarii cuvintele: „love”  şi  „by my side”

5. pizdele muzicante trebuie neapărat să includă versuri în limbi moarte sau de care n-a auzit nici Dumnezeul lui Moş Crăciun.

DAR (da, există şi-un dar), melodiile de genul „Dă-te-n dragostea mea” şi „Aşa, şi?” au şi-un rol educativ asupra maimuţoilor-agramaţi-şi-ascultători-de-muzică-de-rahat. le mai demonstrează, din când în când, EXISTENŢA cratimei şi rolul virgulei. DAR (mai exista un dar), oamenii ăştia trăiesc din hit-uri, melodiile sunt trecătoare, aşa că probabil revin la stadiul de giboni-futători-de-gramatică imediat ce melodiile nu mai sunt la moda :(.

Şi uite cum m-am îndepărtat din nou de subiect.

zi una de jale

