Je fais pipi sur le gazon..

Tocmai am primit o veste de căcat care mi-a anulat tot cheful de scris şi postat pe blog pe o perioadă nedeterminată, aşa că dacă nu găsesc postări terminate să mai public din când în când, cred că o să mă limitez la a-mi salva gândurile-n ciorne. So, azi noapte n-am putut să dorm până pe la patru, aşa că am citit din Mâna dreaptă a diavolului, care a fost atât de înfricoşătoare încât nici n-am fost nevoită să ezit vreo clipă înainte să sting lampa. Vremea e din nou de căcat, iar chestia asta mă deprimă. Şi nu m-am ţinut de promisiune, dar jur că n-am fost conştientă. M-am trezit la 13 şi eram semi-adormită, aşa că am luat un gât de cola să-mi revin (nu că cola ar avea vreun efect de energizant asupra mea, dar e o chestie psihologică prea complexă şi prea greu de explicat – pe dracu’). M-am apucat de citit cărţi de căcat. Da, ca Îngerul mecanic si Oraşul oaselor. Un citat foarte interesant din ce-am citit până acum din Îngerul mecanic: „Demonii shax sunt paraziţi, progenituri de paraziţi. Ar fi vrut mai degrabă să-şi târască victima în bârlogul lui, ca să-şi depună ouăle în pielea ei cât ar mai fi fost încă în viaţă. „, iar faţa mea. M-am gândit să fac o listă cu tot ce urăsc şi să fac o categorie în care să le înşir. Doar aşa, să mă uit peste câţiva ani şi să compar *cât de tâmpită eram la 17* cu *cât de tâmpită sunt în prezent*. Mă enervează rău când intru într-un grup pe Facebook sau pe alte site-uri, care au pretenţia să fie de „rockeri”, dar văd numai postări de genul: „a  recunoscut Bieber că-i gay, ce noutate !! hapciu, hapciu, ihaaa.” CUI II PASA? Serios, cred că fraierii ăştia care aruncă cu căcat în Bieber sunt mai amorezati de el decat mucoasele alea umezite între degetele de la picioare care leşină când îi aud numele. Muriţi ! Omg, omg, trebuie să închid urgent, g’bye blog-uţă, ne vedem când ne-om vedea.

 

zi una de jale

