Bot de mâţă.

^Titlul ar fi trebuit să fie un bot de mâţă, adică un: :3, dar fontul meu e ciudat şi arăta mai degrabă a bot de mâţă constipată. Bun, deci mă chinuie în continuare o lene ingrozitoare, chiar nu ştiu de unde adun destulă energie ca să-mi mişc degetele pe tastatură. Dacă ieri am plâns de lene, azi cred că o să mă culc ca să evit chestia asta, dar până atunci mai postez ceva, numai aşa să umplu tâmpitul ăsta de blog dacă tot zice că am 3,072MB. Cum să nu profit eu de ceva ce-i gratis? Hm. Am găsit o ciornă despre grăsune, deci presupun că o s-o postez zilele astea. Dar după ce schimb finalul. Nu ştiu la ce ma gândeam când l-am scris, e haotic rău. Probabil în capul meu sunase mai bine. Oricum, vestea bună e că Gigi şi-a revenit complet din beţie. Adică telefonul meu, după ce am vărsat bere pe el. Iar vestea rea este că azi dimineaţă nu m-am putut abţine şi-am turnat pe gât o cola cu rom. Promit că de mâine mă las de cola. Şi acum am să mă ţin de promisiune numai ca să nu trebuiască să editez articolul şi să tai promisiunea, pentru că mi-e lene şi cred că m-aş simţi vinovată. Mi-am făcut blog-ul privat şi sper din tăt sufletul să meargă chestia şi să nu dea nimeni de el.  Dacă aş putea să-l fac cu invitaţie sau cu parolă ar fi perfect, dar wordpress-ul e prea gay, iar eu sunt prea leneşă să-mi caut alt site de genul. Aş avea atât de multe de scris, nu ştiu cum, dar niciodată nu reuşesc să spun tot ce am de spus. Pana mea. M-am cărat.

zi una de jale

