Pour le fleur de cucu.

Ploua. Mi-a fost atat de lene incat am inceput sa plang, apoi mi-am zis sa ies din starea asta de cacat, deci m-am apucat de mutat mobila prin casa, dar am obosit si-am pus-o inapoi. Mai bine mananc gulie. Mama e o ciudata cand vine vorba de mancare. Ieri a amestecat trei feluri de sosuri pesto ca sa vada ce culoare iese. Noroc cu ploaia, ca altfel nu-mi aminteam ca am blog, nu stergeam articolele de cacat si nu incepeam sa-l umplu cu alte articole de cacat. Am atatea ciorne ca nici nu stiu cand am sa le citesc pe toate ca sa vad care sunt suficient de rahatite incat sa le postez. Tata vorbeste intr-una despre cum ar muri el daca ar manca dovlecel toata ziua, iar eu am senzatia  de deja vu.  Cred ca ar trebui sa-mi ascult mai mult intuitia. Mereu nimeresc carti bune cand fac asta. Apropo de carti, am inceput vreo zece si nu stiu cand am sa le termin, am o lene crancena in care ma scufund de cateva zile. Mai exact, de cand s-a terminat scoala. Vremea e in continuare de cacat, si eu care voiam sa ies afara cu alea-alea. Asa patesc mereu. Hm, n-am mai baut cola de doua zile. Mai fac putina curatenie pe aici si ma duc sa-mi bag picioarele prin blog-urile altora.

Multumesc, Ploaie !

zi una de jale

