Libertatea de exprimare.

Da mă, sunt de acord cu treaba asta. Eşti liber să te exprimi cum vrea muşchiul tău, dar observ că unii confundaţi libertatea cu forţarea. Nu ştiu dacă am ales bine cuvântul, şi anume *forţare*. Adică, observ bloguri dubioase, şi nu din cauza conţinutului postărilor căci în marea majoritate sunt opinii viabile, ci din cauza modului în care este *exprimată* opinia. De unde până unde a fii liber este sinonim cu a te exprima ca o şosetă? Eu nu am nimic cu cei ce se exprimă aşa la caterincă, ori pentru a da un aer anume blogului fără să devină scârboşi sau exageraţi. Am ceva cu mucoasele care se forţează să vobească aşa pentru a capta atenţia şi pentru a fi socotite rocker-iţe rebele şi miserupiste când în realitate nu sunt tocmai aşa. Critică târfele şi piţipoancele, dar nu sunt cu nimic mai presus decât ele.

Şi eu înjur, de ce să mint? O fac la nervi, plictiseală şi alte cele. Dar nu o fac ca să mă dau mare că ştiu s-o bag şi s-o scot. Nu sunt pudică, LOL. Dar mi se pare aberant să te crezi băieţoasă când tu de fapt ai toată ziua numai pula în gură. Să fim serioşi !

zi una de jale

