Punct şi de la capăt.

Ok, e a 3-a primă postare pe blogul ăsta. Le-am tot şters de fiecare dată când am schimbat tema blogului.
M-am gândit mai bine, şi mă piş pe tema blogului. Oricum, nu am nevoie de vreo temă pentru blogul ăsta că până la urmă tot baliverne de-ale mele o să scriu. Asta dacă o să scriu, căci mereu uit pe ce adresă mi-am făcut contul. Deci dacă se întâmplă să mă înjure careva şi să nu-i răspund în minim două săptămâni să nu se mire, să mai încerce şi pe id-ul ăsta: nutella_lui_satan . Şi nu, nu e id-ul meu principal. Şi dacă nu aveţi vreo nelămurire despre blog sau alte cele, nici să nu vă obosiţi să daţi add. Oricum, nu prea intru pe el, deci ţeapă! Intru, citesc înjurături şi ies. Îmi mai îmbogăţesc şi eu vocabularul, că deh, e foarte *cul* să înveţi înjurături de pe net, aşa am auzit. De parcă eu aş înjura prea des, căca-m-aş. Hai că deja am deviat de la subiect. Nu ştiu care era subiectul, dar neh.

Hai noroi!

zi una de jale

